såklart.

Blev ju såklart, som några andra, "magsjuk" efter skolmaten..
Fick kramper i magen, kändes som om tarmarna gjorde knut på sig själv,
perfekt till bröllopet..
kunde inte gå, och var tvungen att åka hem tidigare, så sjukt irriterande!!
Nu har jag iaf varit hos hästen för sista gången..
sa upp mig idag pga. för lite tid och jag förmodligen ska söka jobb,
då är de inte så mycket tid över. :/
Menmen.. om prick en vecka så får jag träffa Wille igen!!
Vi firar 13månader idag, inget speciellt, men alltid kul haha :)
Saknar honom :( men, sånt är livet, att sakna ibland är nog bra.
söt bild med te i mun hihi :)
haha, nu sitter jag inte vid min data, så ni får några andra bilder ist :)
Men ha en bra fredag!
Nu ska jag äta sushi i min ensamhet, och vänta på lovisa,
då ska vi mysa hihi, tagga inför imorrn, då äre ppppartyy ;)
Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback