Seven pounds.

Har försökt ändra min profilbild nu, men fattar N A D A.. Jag som hade
totalkoll förut, har glömt bort hur man gör, så stå ut med profilbilden,
den får stå ett tag till, tills jag orkar ta tag i de igen, haha.
Har precis kollat på seven pounds, grinat som jag alltid gör när jag kollar på drama,
varför kollar jag jämt på de då?
Nä nu överdrev jag, kollar knappt på de, haha, men jag trodde faktiskt de
skulle vara en komedi, eller nått i den stilen, men icke.
Nejmen, den var bra, för dom som gillar drama så kolla på den :)

Snart ska jag sova, har mentorsnack med min nya mentor imorrn, trevligt värre,
eller..? haha!

Äh godnatt och sov gott :)
PUSS



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback