Skola.

Men inga lektioner.
Skattjakt i stort sett hela dagen, så idag har jag och gruppen jag var i sjungit och dansat små grodorna
på fyris torg, fått 20st utlänningar att skrika cultus är bäst,
fotat från högsta våningen på musikenshus (WOOOOOW) och massa annat.
De var rätt kul iaf, sprang fram och tillbaka och överallt hela dagen
så nu har jag skavsår, igen.
Haha, jaja, de va mysigt iaf. Imorrn ska vi ut till viktoria, får se hur de blir,
antar att jag måste åka dit..?
Annars så börjar "riktiga" skolan på onsdag.
Nu har jag ätit upp mina blåbär och har verkligen ingen ork kvar,
så springrundan får vänta..
Haha får bli en gammalbild, jag ser ju glad ut iaf, så kanske den kan få nån att skratta,
eller, nått sånt..? haha :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback