Stannar hemma.

Ont i benen (fortfarande...?) och förkyld.
Ont i huvudet, precis som igår, jag som nästan aldrig har ont i huvudet?
har haft de hur länge som helst nu, funderar starkt på om man ska boka en massage,
är säkert spänningar eller nått.
Jaja, idag har jag faktiskt, dammsugit och klippt gräsmattan.
Känner mig lite duktig iaf, har inte dammsugit på 1000 år känns de som,
men har inte behövt de heller. 
Men nu är de rent och fint igen, haha :)
I brist på något att göra tänker jag göra en powersmoothie som kanske piggar upp mig till imorrn?
Recept och bild kommer upp sen :)
Sen ska jag kolla ifall vi inte kan köpa ett springband, perfekt när de är dåligt väder
ute och man inte vill missa tv programmet, hm, de får jag inte glömma att fråga.
Skulle vara ganska bra faktiskt :)
Hörs sen! Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback