tonårsskinn och fuskchampange

Imorrn blir de första gången jag är i västerås på..
3månader?
Och första gången jag får träffa wille på 4veckor, haha.
Känns lite skumt. Men så blir de väll, antar jag.
Skolfoto imorrn, är inte alls pepp på de.
Känner mig stor som ett hus och plumsig (säger man så?)
Måste bero på att träningen legat på hyllan ett tag,
längtar verkligen efter gymmet nu, ska bli så himla skönt.
Men har lite ångest inför de. Känner lite hit och dit, men sån är jag
hela tiden iaf så, haha.
Har så mycket jag vill skriva, men ska inte explodera ut mig i texter
nu, skulle känna mig så fjantig imorrn så jag tror jag skippar
den delen :)

Går och lägger mig istället, om nån timme eller så mycket bättre,
så grymt trött..

Puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback