wow..

Fattar inte hur jag hann med allt imorse..
Försov mig med en timme!
Vaknade upp kl 7 och bussen går 07.30.. GREAT!!
Sprang upp oh drog på mig nått, sminkade mig och åt frukost i farten
samtidigt som jag packade ihop väskan,
så hann jag såklart inte duscha, så håret blev uppsatt idag.
Ganska skönt ändå att vara uppe i varv, istället för att gå och dryga runt
hela morgonen och vänta in bussen,
så jag cyklade fort som fan till bussen, på vägen mötte jag min granne, danne,
som gick och lunkade i sin takt med sin flickvän och jag cyklar som en dåre
och flåsar ett "hej" i farten, tills jag inser att han ska med samma buss,
och att jag egentligen inte alls har bråttom..
Så ibland är de skönt att va uppe i varv, men då gör man allt man ska fort
och tänker inte på vad klockan är, bara det man ska hinna med, haha.
Skolan gick bra iaf, ont i huvudet, som igår.. och i förrigår.. och i förrförrigår.
När ska dehär sluta!?
Funderar på att boka massage, kanske jag skrev igår? äh, tror de är spänningar eller nått.
Drömde mardröm inatt igen, haha, känner mig som en 7åring  när jag vaknar i panik, haha!
Men de är säkert bara för att de händer så mycket just nu, är säkert övergående.
Puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback