10:34

Om en halvtimme ska jag till bussen och jag sitter i..
mjukisar, fettigt hår, fet tröja och noll smink..
hm kanske dags att börja?
Jaja, idag blir det en ynka lektion sen lite kondis på gymmet :)
Sen blir det julhandel! igen hihi :)
Köpte en fin grej igår, men vet inte vem jag ska ge den till så Wille kom
med tipset att jag skulle köpa massa fina grejer och SEN bestämma vem jag
ska ge dem till..
Hmmm.. är det så smart?
Njaa, nån strategi måste man ju ha, hehe :)
Aja, blir nog bra, och ja, jag lovar.
Ska börja ta lite mer bilder till bloggen. snart.
Så fort jag får lite inspiration till att gå ut och fota lite..
Hehe..
aja, ha en fin dag alla! 
Puss <3

Kommentarer
Postat av: t

hejsan! :)

Tittar in här lite på din blogg. Händer det något skoj idag då?:)

Kramar :)

2010-12-07 @ 10:58:16
URL: http://teresevardag.blogg.se/
Postat av: Visan

Vad önskar du dig i juklapp då? :) <3

2010-12-07 @ 16:14:14
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback