......

Vampires suck blev det,
DEN SÖG!
Och gjorde mig grymt besviken..
Trodde den skulle va rolig, okej, visst va den lite halvkul,
men jag orkade inte ens titta på halva filmen, och då är den riktigt dålig.
Den var bara fjantig, fast, jag kanske har förlorat humorn för
paroider?
Nää, de tror jag inte, men denhär var sämst!

Så ikväll blir det en annan film, dock drama/sport, gillar inte
drama så mycket, haha, blir bara ledsen, men dom kan faktiskt vara bra
också :) ibland.
Hoppas detta är ett sådant fall.
Till det blir det bananglass gjord på:
Fryst banan
raw cacao.

Lika gott som nyttigt!
Haha, känns som att jag bara har ätit idag, men, va gör de om 100år?
Nu ska jag fortsätta äta så jag orkar med träningen imorrn och prestera till 100% ;)

Godnatt alla! Puss :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback