IIIIIIIIIH

Så lät de när jag åkte pulka nerför backen..
Såklart finns de inga bilder att visa, för Willes batterier
har tagit slut :(
Men jag kan ju försöka visa ändå..
tänk er en lååång backe med massa hopp (som wille kallade för småsmå snöhögar)
och en blå pulka med en sussi i grå mössa och 1131401841938 lager kläder
med en wille bakom mig i svart mössa och grön jacka, också håller jag för
ögonen med mina lovika vantar,
kan ni se det framför er?
Det kan jag hihi :)

Det va superkul iaf, och nu är vi hemma och väntar på att Alón och Therese ska
göra varm choklad åt oss så vi kan åka och handla lite mat sen :)

Puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback