irriterad..

Men vet inte varför?
Hm.. hoppas de går över snart, är nog pga att gympasset inte
gick lika bra som förväntat :/
Kände mig inte nå bra, kändes inte som att jag tog i, trots att jag gjorde de,
behöver nog boka in ett till pass med en personlig tränare,
så kanske de löser sig :)

Jaja, nått annat är jag irriterad över också..
Men nu när jag lyssnar på Lasse Lindh och annat bra så släpper det lite..
lite lite..
Har en massa skolarbete som tynger axlarna också, därav "nackspärren"? haha..
Nej men har en massa svåra och konstiga uppgifter,
t.ex. ska jag skriva en sida om varför jag är värd att älskas?
Vart börjar man?

Haha, nej men det är svårt att börja, veta vad man ska skriva osv..
Jaja, imorn blir det pepparkaksbak hos min älskade syster!
Myyyyyyyys :)
Wille följer med också, de är ju lite kul, haha :)

Nu ska jag nog sätta igång med alla uppgifter, försöka iaf, så jag slipper vara
med på buffert dagen och vara hemma istället :)

Puss

Juste, haha imorrn får vi hem den nya 3D tv:n från sony,
spännande!



Tror de e den :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback