Massa..

..

 fina presenter jag fick igår!
en ny västerås-väska (haha) och träningsväska från accent som jag velat
ha länge, passar perfekt när jag åker iväg ;)

Sen fick jag en vit ekologisk frotté morgonrock och en sommar morgonrock i svart, tunnare
jättefina och supersköna båda två!
Nya hörlurar äntligen! och som nu är riktigt bra! ;)
2st partyväskor från complement och Fiorelli jätte fina båda två! :D
och massa annat smått och gott :)

Jätte nöjd iaf, och det verkar som att julklapparna jag gav bort blev bra också ;)
Speciellt nöjd är jag med pappas whiskey fudge som va riktigt god! (hehe)

Kalle anka var lika bra som alltid, men nog om de så får ni lite bilder nu :)





Lite klen gran men otto verkade gilla den iaf, och kulorna som hängde i granen som han sprang runt och lekte med hela kvällen, haha!



Självklart blev det julgröt också!



En söt otto och mina trasiga strumpbyxor :( haha



Wille med sin nya mössa, (skulle egentligen blivit en annan, men den va slutsåld :()
Och whiskeyn han fick av mig :)



En bra julafton alltså!
Blev inga bilder från kvällen men jaja :)

Puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback