Mat!?

Haha, är fortfarande såhäääääääär mätt efter lunchen idag..
Åt en fet china buffé med massa sushi, och en hel del annat gött
och tro mig..
jag var så mätt att jag inte ens klarade av att ta en sista portion glass
när sirapen hade kommit in, och jag brukar inte säga nej till glass..
Haha, helt sjukt va mätt jag blev!
Har inte ens ätit nått mellis för att jag blev så pass mätt,
och tränat på de, haha!
Sååå.. nu undrar jag om det finns något gott man kan äta till middag?
Helst inte så jätte mättande mat..
soppa kanske..
haha!
Jaja, har iaf varit i skolan, och sen gymmat :)

I skolan fick jag reda på att om jag får IG på nationella provet i matte så kommer
jag få gå på kursen tills sommaren (slutar kursen när jag uppnått målen)
medans dom andra slutar nu efter jullovet..
haha de känns ju roligt.!
Yes, super kul! :):):):):)
Hörs senare, ska försöka fixa någon sorts middag :)
Puss.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback