Snö!

Måste bara säga de,
Oftast så säger folk "åååååh vad mysigt med vinter!!" 
Tills snön varit kvar i lite er än 3dagar, då har folk tröttnat och vill
ha sommar igen.
Visst förstår jag de, jag vill också ha sommar,
men helt seriöst, vintern är verkligen så sjukt vacker!
Jag har fortfarande inte tröttnat på snön, eller kylan för den delen,
tycker det är hur mysigt som helst med snö och att det är kallt
är bara skönt!
Då kan man sätta på sig massa kläder, komma in och dricka te å bara mysa..
Nä jag gillar verkligen dethär! 
Tycker till och med om att frysa lite smått om tårna, komma in och värma dom i tjocka
ull strumpor.

På tal om vintern kollade jag på julkalendern imorse,
haha, och den va.. helt okej..
Töntig, men helt ok!
ån slags immitation av greveholm,
En kaosartad familj har köpt ett hotell, som de spökar på.
Jaja, får fortsätta kolla och se vad som tycks om den ;)
Puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback