3+ grader

va längesen de var såhär varmt(!) haha.
Jag har precis vart och besökt min praktikplats, eftersom jag ska
dom kommande 5 veckorna praktisera på hemtjänsten :)
eller jaa, glad gubbe vet jag kanske inte men..
ska bli kul att testa på iallafall ;)
Har precis fått reda på mitt shema, de är faktsikt
rätt bra, jobbar typ 3-4 dar varje vecka :D
sen ska man ju jobba minst en helg och en kväll,
men de ska faktiskt bli rätt roligt att testa på :p
Nu måste jag måla lite till, spackla ännu mer, och
fixa för snart ska vi hämta tapeten ;D
Jag tror att jag har brytit nått ben, ni vet på foten,
den där "knölen" som sitter vid lilltån,
där, den är helt uppsvullen, har vart de nu nån vecka,
och jag får jätte ont när jag går i vissa skor,
Har hört att de är typ ganska lätt att bryta "småben" där,
men jag vet inte riktigt, får åka till läkaren eller nått ifall
de blir värre :p om det nu kan bli de.. haha!
jaja så kan de gå!
Hoppas de blir bätter ialf ;D
Nu ska de mååååålas
ÅH idag kommer min älskadeälskade syster hem!
Hon bor i värmland i en liten stuga, stackarn har typ
10 grader varm i huset :p
så nu får hon komma hit och värma upp sig :)!
Och på söndaaaag,
då blire kent med mina 2 underbara systrar!
åh, jag längtar!!
underbart.


see yaaaa :) 
Här får ni 2 bilder som kära systerlinda har ritat hihi ;D

visst e hon duktig ? ;D

Kommentarer
Postat av: Visan

haha skön kommentar! "den där knölen som sitter vid illtån" haha du e söt du!

2010-02-26 @ 22:52:29
URL: http://visansgoda.blogg.se/
Postat av: Anonym

den översta va skitgrymm :O !

2010-03-02 @ 17:10:30

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback