ARG!

Jag hade glömt bort mitt lösenord till bloggen, trodde jag.
Men de visade sig, att så var inte fallet, tydligen.
Iallafall så hade jag skickat ca 4 eller 5 förfrågningar
till blogg.se att dom skulle hjälpa mig att få tillbaka de,
fick jag svar?
Neeeee. Så jag skickar ett (argt haha) mail till dom om
att jag vill ha tillbaka mitt lösenord och att jag skickat massa
förfrågningar utan svar.
Så hon sa att hon skulle skicka nån hemsida blablabla,
och NU får jag ett mail om att jag måste validera min
e-mail adress, annars kommer jag inte kunna kogga in och så, 
så då gjorde jag de, och försökte logga in, 
gick de, haha! 
Men va sur jag blir, att jag varken fick svar, och de tog så lång tid
innan jag fick dedär mailet..  
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback