nån mer än jag som vill ha sommar..?

Nej, nu vill jag ha sommar!
så man kan få använda sina kläder, och klä sig lite fint iallafall..!
Nu lever man ju som på island (om inte grönland) och fryser
när man tagit på sig lite för mycket kläder,
för så fort man kommer in, så svettas man nästan ihjäl sig! haha,
nejmen lite jobbigt är de allt med denhär vintern,
menmen, man får se de fina i vintern, den tar ju
förhoppningsvis slut snart iallafall så hehe..
eller hoppas jag iallafall, för jag har redan börjar kolla på
sommarklänningar,
här är en av dom som lätt ska in i min garderob iallafall:
klänningNelly.com 499kr


Kommentarer
Postat av: Visan

Snygg! kanske man ska gå in och kika ;)

2010-02-23 @ 20:58:01
URL: http://visansgoda.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja verkligen, skitsnygga har dom, fudnerar verkligen på om jag ska köpa den eller inte :p

2010-02-25 @ 16:40:20

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback