tjejkväll hos Linnea! :)

Igår så åkte jag å min kära vän tess bort till Östhammar,
till Linnea, och med vårat underbara lokalsinne, så hitta vi dit direkt!
haha! Men iallafall, väl där så prata vi, åt god (och simpel) mat,
hehe, korv med crocketer?  tror jag de stavas haha, de gick snabbat
att laga, och var gott :),
Sen gick vi ner till "centrum" eller va man nu vill kalla de för
och hyrde film, köpte fruktmix på burk, och minibars choklad.
Det var riktigt vackert där, gammeldagst och jätte fint! haha,
jag som älskar sånt.
Filmerna vi kolla på var: Från andra sidan, en skräckis, faktiskt
väldigt bra film om jag får säga de själv! Sen hyrde vi också
en komedi, En shopaholics bekännelser, haha, den var bra!
fast väääldigt överdriven, om jag får säga det själv..
menmen, bra ändå! :)
men det var mysigt iallafall, glad att vi åkte dit och träffa henne,
var så himla längesen! Blev tyvärr inte så mycket kort,
menmen! blir nästa gång istället ;)
Take care!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback