Ursäkta röran, vi bygger om.

Godmorgon!

Så, som ni kanske ser, så har jag ändrat lite här och där
med designen, satt i säkert 3h innan jag blev någorlunda nöjd.
haha, men jag tror den blev rätt fin ändå,
men fy va drygt de är med alla koder!
men hade en liten fusklapp om alla HTML koder hehe (a)
Iallafall så kommer de nog vara lite förändringar framöver haha:).

Idag kommer min älskade pojkvän hit! Hoppas jag hinner bli klar med mitt
rum bara :P Målade om väggarna ca 3-4 ggr haha, så blir nog till
att måla de sista idag, för idag kommer ju FOTOTAPETEN!!:D:D
ÅH ska bli så roligt, de börjar närma sig inredning!
Kan knappt vänta.
Snart blire en garderob, full av sommarklänningar och skor!
den bara står å väntar på mig haha, och snart, då ska den
stå i mitt rum...! åh jag vill inte vänta haha!

Nu sitter jag här, har precis druckit upp mitt blåbärs te,
och ätit upp min macka.
Mamma hade köpt ett nytt grönt te, med blåbär och vaniljsmak,
SUPERGOOOOTT! Man kände lite blåbärssmak väldit milt, pga. vaniljen,
åh gud va gott de va! ;D
Tur att grönt te är lika nyttigt som gott! mmmhh :)

Peeeace Ouuut and take care! :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback