Slut för idag, tack för idag!

Sista dagen på jobbet.. skönt..
Gick fort som satan, och helöt plötsligt var dagen slut!
Åkte tillbaka till stan, träffade Wille, vi gick lite på stan och jag köpte
en hallon scrubb, en glasfil, en mascara och ett jättefint nagellack :)

När vi kom hem så fick jag pappa att smaka på min hallon scrubb,
för han trodde seriöst att de var hallonsylt och socker.. hahahahha..
Kan konstatera att de inte var så gott iaf ;)

Nu blir de lite kyckling och sill och potatis för den som gillar,
och sen ner till borgis för att träffa lite kompisar och kanske bada vem vet?
Men nu är Wille och pappa påväg till grannen, för Wille ska köpa hans bil :)
Hihi skönt de kommer bli när han köper den,
gissa vem som kommer få skjutsa runt mig? ;)
hahah

puss.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback