2010-06-20

Åh idag firar jag och älskling 11 månader :)
nästa månad.. då är de 1år, tiden går fort!
hjärtat rusar iväg när jag tänker på de,
för de är faktiskt dagen då vi har bestämt oss för att hoppa
FALLSKÄÄÄÄÄRM :D
Och nej, han får inte banga ur.
Visserligen har jag hoppat en gång innan, men de var så länge sen
nu att jag knappt minns..
Och man tog inte vara på de lika mycket då, men jag
minns att jag älskade det och ville göra om de,
så de ska bli himla kul! :D

Idag har vi bara tagit de lugnt, skulle behöva gå ut och springa nu,
men känner faktiskt inte för de, och då stannar jag hemma.
Eller?
Vi får se :)
Nu har Wille åkt hem iaf, och imorrn är det jobb igen,
 puh, snart slut..
Men, så jobbigt är de ju inte faktiskt ;)

Hörs senare! Puss


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vill fan också hoppa! Kul grej :)

2010-06-21 @ 16:06:53
URL: http://thecitylimit.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback