Fotboll, bad, träning, akupunktur.

Började dagen med att åka till Lysnarängen och spela
fotboll, jag och massa andra satt och heja på alla,
och gissa vilka som vann!?
1A FÖRSTÅÅÅÅS :D
Vi e bäst!
Jaja nog om de, de var kul iaf ;)
Sen blev det bad, kallt som F A N, men ändå,
måste ju visa att man är viking ahahhaha!
Sen blev det hem till Mimmi, fixa lite och sen ut och springa!
Var skönt, dock bara 4kms runda, men som min kära syster säger:
All träning är bra träning!
Så jag kände mig duktig som stack ut ändå :)
Sen blev det korvmedmos (hihi) och att följa med Mimmi till tågstation
då hon skulle till... Gävle..? om jag minns rätt :)
Sen gå och köpa ett par träningsbyxor på stadium, skulle haft XS, men fanns
bara S, så jag hoppas dom blir bra.
Ochså akupunkturen, och OJOJOJOJ vad ont de gjorde.. :( Men skönt
efteråt, haha!
Nu har jag ätit vattenmelon och ska dricka lite te :)

Puss!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback