Godmorgon!

Måndag.. nu är det 5dagar kvar.
Måste...orka..
Drömde om att jag försovde mig, skulle inte förvåna mig
ifall de skulle hända också haha!
Men iaf, så de verkar varmt ute, men de blir min kavaj och leggings
med en rosa "tröja" i brist på kläder.
enligt mig iaf haha!
Snart är jag fan sugen på att ta en 2000 ur mitt sommarspar och bara
shoppa loss!
Haha, men ja, vi får se vad som händer med de, de första
jag måste tänka på är att komma iväg till frissan.
Innan fredag, helst!
Nu är jag lite brun iaf, så ska nog sitta fint med lite blondare "solblekt"
hår, I like it.
Sen blir de stallet och jag hoppas jag har ork kvar till att kunna gå ut
och springa sen också :)!
Nä nu ska jag upp och fylla på min vattenflaska,
för man får inte glömma bort att dricka vatten nu när de börjar bli varmt ;)

Puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback