häftig känsla..!

Åkte till jobbet imorse, ovanligt pigg, och tess
har kommit hem :D så ringde henne och prata
hela vägen. Kom dit, bytte om och fixade lite saker.
Sen skulle jag få vara med på en operation,
jag har aldrig haft problem med blod, eller nått sånt,
och jag är inte särskilt kräsen av mig, men iaf,
så gick jag in där, och efter ett tag börjar jag må lite illa,
tänkte på vad läkaren hade sagt när jag följde med att
ifall jag börja må dåligt så kan jag ställa mig lite längre bort,
men jag stod kvar, förstås. haha,
sen när operationen började bli klar backade jag bakåt
mot utgången, vid de tillfället hade jag börjat "förlora" synen
och jag hörde inte alls lika bra som innan, jag började se svarta prickar
överallt och tillslut kunde jag nästan inte se, och svimmade av,
rakt framför patienten, haha!
Vaknade upp i samma ögonblick dom jsg nuddae marken, och läkaren kom
fram till mig och lyfte upp mina fötter mot taket, så att blodet skulle
rinna ner, dehär var tydligen vanligt, och de beror oftast inte på blod, utan
bara chocken, och sånt.. haha!
Blodtrycksfall var de iaf..
Jaja nu måste jag rusa iväg till bussen,
har precis klippt av mina miss sixty jeans till shorts,
oooh, de va lite läskigt!
Ifall de skulle bli fel skulle jag bli tvungen att slänga ett par jeans
för 1500 kr.. :P

Men de blev fint hihi ;)
Men vi hörs sen! nu blire akupunkturen och äta ute med älskling på stan, pusshej!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback