Ica glass family guy.

Gick och la mig igen vid 1 tiden, vaknade runt 3
och trodde jag försovit mig till jobbet, sprang upp i panik
och skulle fixa frukost:
Jag- fan jag måste göra frukost *sätter på te*
Mamma- men.. du har ju redan ätit frukost?
J- VA? vilken dag är de ?
M- Söndag?
J- ahmen lägg av, har jag redan vart uppe?
M- haha ja de har du!
Helt borta.. så jag satte mig och kollade på family guy
och pratade med syrran.
Vi körde bort till ICA handlade lite saker till hennes tårta eftersom
hon fyller år imorrn WIHO :)
Och självklart glass. gööött.
Imorrn är de första dagen på jobbet, ska på nån intoduktinsgrej imorrn,
kl 09.00 på akis ska vi ses, typ 100 pers, och jag kommer säkert
inte känna en jävel..
Jaja, de ska nog gå bra, Ska faktiskt bli lite roligt tycker jag :)
Idag blir en hel lugn dag, jag är deg som fan, och orkar inte göra nått.
Inte ens träna, nä inte idag haha

:)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback