just do it!

Så hema från jobbet nu, och en härlig
springrunda väntar runt hörnet!
Och ja, idag blir de nog springa, kanske powerwalk imorrn?
får se, idag är jag mest sugen på att springa, och då gör jag de :)
Jobbet har gått bra, skönt att avsluta dom sista timmarna
men Carro och Birgitta som också sommarjobbar där,
så vi skulle städa balkongen tillsamans, går mycket fortare
med kul sällskap ;)
Lotus är inte mycket bättre i tassen/foten så han ligger just nu
och sussar i min säng och har förmodligen  gjort de större
delen utav dagen jag varit borta, får ta hand om min älskling sen.
Men nu är de träning!
Känns dumt att de inte blev av igår, hade jag itne vart så himla sur
så kunde jag iaf gått en liten runda för att bli lite piggare,
men nej nej.
Haha, jaja, 22.9 grader ute den svenska sommaren är här,
de hurrar vi för! (eller...?)
jaja, ha de så bra :D

puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback