Mår som jag förtjänar

Tröttsam dag, efter att jag åkt hem ifrån mimmi
gick allt otroligt segt..
Åkte hem, och åt lite, har suttit vid datan större delen
av dagen i brist på bra väder och liv dagen efter.
haha, nejmen de har varit lugnt, och jag känner mig väldigt trött,
trots att jag gick och la mig vid 16.00 idag.
Dels för att jag var så sjukt hungrig och ville inte äta så himla mycket innan
middagen, och dels för att jag var trött.
Sen var de bara skönt, dock inte att vakna sen, kan säga
att jag var lagom grinig då, haha!
Imorn får vi se vad som händer, kanske går ut och springer
om mina smalben hinner repa sig tillsdess vill säga.
Dom gör sjukt ont just nu, har värmekudde på dom och hoppas på
de bästa, för jag vill inte få benhinneinflamation igen,
eller träningsvärk. inte idag tack.
Menmen, får se vad de är för väder helt enkelt, ska väll avnjuta mitt
underbara sommarlov med godis till frukost, elleeeeeeeeer? ;)
haha, nä nu skriver jag bara blajja är för trött.
Hörs imorrn ist,
PUSS! :) 


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback