NU SKA FETTET BRINNAAAAA

Imorgon börjar de!
Med min personliga träningscoach Lovisa
ska jag få fart på förbränningen under 1 månad,
och se hur mycket som förbättrats.
Jag litar på att Lovisa kan sin grej och fixar till de nu! :)
Ne, men jag vet att hon kan, och de ska bli kul!
Jag är motiverad till tusen och taggad till miljonen.
Så de blirinte så mycket ändrade matvanor då jag har relativt bra,
men träning träning träning.
Just nu känner jag mig lite halvseg, men jag hoppas på piggare imorrn,
då jag börjar efter 12!
;D
Imorrn åker min älskadevän Tess iväg till turkiet,
AVUNDSJUKA KALLAS DE.
Jag dör. jag vill också åka!
Men jag hoppas hon får en superduper vecka, för de är hon
värd efter allt slit med skolan! :)


För de andra vill jag berätta en väldigt trevlig sak som hände mig
och tess idag,
skulle in på pressbyrån och köpa glass. kommer in en kvinna i
medelårsåldern, som går fram och plockar en glass, och jag mumlar
nånting om: åh jag önskar jag också hade så lätt att välja
vilken glass jag skulle ta.
Hon skrattar till lite och vi börjar prata lite halvt.
sen går hon iväg och ska betala sin glass. Kort därefter kommer jag och tess
dit, hon tar tag i våran glassar och säger bestämt:
- Dom här ska jag betala, ni är så  himla goa och glada tjejer!

SÅNT gör min dag!
Jag kan ju säga att jag hade ett leende på läpparna
hela dagen.
ÅH va glad jag blir av sånt :)!
jag önskar alla människor kunde vara så, inte ge ut pengar bara sådär,
men asså så trevliga!
Men dom flesta är de, faktiskt :)!

Nä nu ska jag tagga till min tränignsmånad WIHOOO!!




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback