också var de torsdag igen.

Åkte ifrån Wille kl 7 på morgonen, sisådär lagom trött,
och åt frukost på bussen , hehe, men de är faktiskt skönare
att äta på bussen när man har tid än att stressa i sig hemma,
så de va faktiskt skönt :)
Willes uber gulliga mamma hade gjort lunch till mig och wille,
blev kyckling me ris och grönsakare, jättegott!
Och åh va gulligt!
Så de va skönt att för en gångs skull slippa tänka på de :)
Det var lika intressant idag på jobbet som dom anda dagarna har
varit. Idag fick jag vara på cosmos, flykting mottagning,
och de var faktiskt.. kul? eller kanske, intressant?
Haha, min handledare pratar flytande kurdiska och arabiska,
så jag kan ju säga att jag fatta N A D A när hon pratade
med alla hahaha!
Men de va kul att lyssna :)
Slutade som vanligt halv 3, och nu väntar jag på syrran
som ska följa med mig ut och springa sen, hihi :D

Hörs senare, nu ska jag gå och leta upp den sista tårtbiten som
pappa lovade att jag skulle få.
om han har ätit upp den..
då..
jävlar blir jag arg! Eller nej, men lite besviken kanske hehe.


Puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback