Polis polis

Hemma från "skolan" nu, hade matte prov första lektionen,
gick ovanligt bra, faktiskt väldigt bra! skrev på allt :)
Sen så hade vi SMO och vi ska ju ha uppvisning
på våran avslutning, och jag ska vara polis ;)
så vi fick reda på lite om hur vi ska göra osv.
så de va kul, och nu är jag hemma!
Kort men väldigt härlig dag!
Nu hade jag änkt dra ut och springa, känns bra
för jag är väldigt pepp på de jus t nu faktiskt!
Att springa i korta shorts jag beställde från
ellos för ett tag sesom jag inte haft användning för efetersom de vart så
kallt, men nu så! :D
Känns himla skönt, och kanske kanske kan få lite färg på benen också,
vem vet? ;)
Haha, nej nu sk jag ut, måste bara drickalite vatten först :)

Pussar!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback