Powerwalk och Blodpudding

Kom hem sent, väntade in Lovisa som kom ännu senare,
sen ut på powerwalk i 47min!
Ibörjan fick jag som vanligt ont i smalbenen, men gick över
efter att jag blivit ordentligt uppvärmd :)
Gick superbra tycker jag, och när jag kom hem spridde sig
endorfinerna i kroppen, men huvudvärken kom tillbaka :(
Sen blev det blodpudding med massaa grönsker till middag och
Martin och Micke kom hit :)
Trevligt trevligt, om 10min blir de Ugly betty och ett annat bra
program som går efter, som jag inte minns vad de hette.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Visan

Bra jobbat sis!! Ut å springa idag då? Fast bara du, inte jag :P

2010-06-09 @ 09:38:15
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback