Powerwalk

satte mig och kollade på tv när jag kommit hem,
sen kom syrran och vi bestämde oss för att powerwalka
marma runt, som är på dryga 8km, tror jag att de är .
Det tog ca 1h, och fan va skönt de va!
Ibörjan fick jag ont i smalbenen som vanligt, men efter låång uppvärming
genom att småjogga så blev de bättre, skönt nog :)

Sen hem och blev en heldel magövningar för mig, fyfan va de brändes!
Så jag hoppas vi åker ut med båten i helgen så jag kan få tjäna på
ifall jag blivit bättre iår än förra året, med kondition menar jag då :)
Men de beror helt på vädret, har inte lust att bli sjuk nu.

Imorrn ska Lovisa ha 21års fest här hemma, så de blir att åka hem så fort
som möjligt efter jobbet och hjälpa till så gott de går :)
ska bli riktigt kul faktiskt!
Jaja, nu ska jag gå och fixa en juice om jag orkar, eller bara ta nån frukt :)

puss!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback