Skitdag!

Eller asså, skti dag och skitdag..
en jävla oturs dag iaf!
Börjar med att jag tappar ut allt mitt nagelkit på bussen,
ingen bankomat funkar, då jag har jättebråttom till akupunkturen
och måste få ut pengarna till henne.
Men icke sa nicke.
sen får jag super bråttom till bussen, den kör såklart ifrån mig.
såklart är de den grinigaste busschauffören. japp!
Så han skakar på huvudet och kör.
Sen kommer en bil som en kille sitter i och vinkar som satan,
och jag tänker, men.. de där är ju henke?
som var på lovisas fest i helgen!
Så jag vinkar tillbaka och han kör fram till mig.
de visar sig att de inte var han, utan en full bil utav turkar
som ville ha in mig i bilen å blabla, han som körde va ju "vit"
och var så sjukt lik henke, dock inte på nära håll, men på långt håll.
Så jag mumlade nått nej fan de va inte du och gick vidare,
skit sur.
haha, sen kom pappa med lotusen och i lotusen var lotus,
våran kisse som skulle till veterinären, så vi åkte dit
och han fck antibiotika :)

Återkommer senare, ska gå ut och gå nu! tror jag...!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback