Sommarjobb 2010!

En väldigt väldigt trött sussi åkte iväg till akis imorse
vid 7.48- tiden.... tungt var de!
Väl där satt jag och väntade i ca 20 min innan jag gick in i salen där
"föredraget" skulle hållas.
Träffade även Rickard där, skönt att slippa vara själv, haha :)
Så vi satt och snackade lite och dom började prata.
Om blodsmitta, hygien, brand och säkerhet, ja, allt som vi redan fått
lära oss på våran skola, men jaja kan nog va bra att gå igenom de
en gång till :) Sen lunch, köttfärsås och spaggeti, slinker alltid ner i magen!
Och vidare till arbetsplatsen. Jag ska jobba med 2 andra jätte trevliga tjejer,
så de ska bli kul!
Även fast vi är på olika stationer så kommer vi förmodligen ses.
Jag ska vara på husläkar grejen, med flyktingmedicinering(..?) och
annat skoj, hoppas jag att de är iaf, haha!
Och efter det gick jag ner på stan, köpte ett jättefint armband från indiska
och en fotlänk, superfin den med :)
Sen en present åt lovisa, men de kan jag såklart inte säga vad de är här.. ;)
Kl 16.30 hade jag tid hos tandläkaren.
Dom lagade ett hål, som var pyttelitet, utan bedövning, för jag H A T A R bedövning,
gör så sjukt ont efteråt.. men de gick bra iaf, för att de va så litet :)

Nu har grannarna visning på deras hus, som ska säljas, igen!
Hoppas de blir nån rolig som flyttar in nu, men saknar fortfarande
våra gamla grannar, Björklund..! 
Men jaja, vi hörs sen, ikväll blir de sushi och fika, för min älsklings syster fyller år! :DDD


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback