vaaaarmt!

Ska de bli idag! WIHO :D
Jag har laddat upp med solkräm, på axlar och armar,
lika bra att slippa bränna sig och få en hållbar bränna :)!
Till frukost blev det 2fullkornsmackor, rätt små
och grönt chai te en juice gjord på

  • Äpple
  • morot
  • vattenmelon
  • ingefära

Det vart riktigt gott faktiskt!
Läskande iaf haha!
Sen vart det en lätt outfit med ett rött linne uringning fram och bak,
dock lite väl i fram, då det är storlek M på linnet
och jag har XS-S, men jag har ett skärp i midjan, så de kanske håller linnet
på plats ;)
Till det ett par blåa uppvikta jenansleggings :)
Hade velat ta ett par shorts, men.. de får bli en annan gång, då jag känner
mig mer bekväm i de haha :)
Nu ska jag dra, ha en bra dag! :D
Puss :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback