Vi föds som kopior och dör som orginal

Min älskade katt Lotud hr brytit benet, eller nått sånt,
så han kan inte gå på de eller nånting, pappa är åväg hem nu
så vi ska åka in till djursjukhuset i ulltuna, sttackars älskling.
Märkte de precis när jag skulle sätta mig och läsa
tidningen Body, så jag kunde tagga lite tills jag skulle ut och springa,
så kommer Lotus och jamar, och då ser jag att han knappt kan stödja på benet :/

Så hoppas pappa skyndar sig hem nu!
Är dessutom jätte hungrig, så tar nog nått att äta nu innan dom
kommer hem..
också måste jag gå och kolla till lotus som förhoppningsvis ligger i mamma
och pappas säng..

hörs sen! 


Kommentarer
Postat av: Smultrone

sv: Det var kul! Om jag var henne skulle jag försöka kontakta hovstallet och se om det stämde ^^ Det kan man ju skryta lite om :D

2010-06-21 @ 18:18:23
URL: http://smultrone.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback