11.32

Nu har jag invigt crosstrainern!
Den var bra, men de var nog inget jag skulle kunna stå på i en
halvtimme, de skulle bli lite långtråkigt, precis
som en träningscykel, men de gick jätte bra som uppvärming!

Pratade lite med tess också, om vad vi ska göra på fredag osv ,
men blir nog nått bra tror jag :)
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, man blir lite uttråkad av att
bara kunna vara hemma innan man ska åka å jobba..
Menmen så är de ;)
Ikväll slutar jag kl 21, ska bli skönt att få komma hem sen,
haha och på torsdag kommer min älskling hit!

Take care!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha, är det en sån där. funkar dom bra alltså

2010-03-31 @ 14:13:14

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback