19.43

Ne, nu blir jag less.
så som jag suttit och slitit med dendär jävla designen,
men nu ser jag att på vissa datorer så
ser texten helkonstig ut, som på t.ex. där det står arkiv, kategorier
o.s.v. är texten verkligen, sktiful!
åh, va less jag blir :(
men jaja,
nu har min sötnos åkt iväg på sin träning iallafall, så jag ska
ut å skotta snart, och sätta mig och kolla åp Grey´s anatomy som har
premiär ikväll! Får göra en smoothie och ta de lugnt helt enkelt,
tagga inför en till arbetsdag imorrn, hoppas den blir bra den med :)
en ja, visst blir man less när vissa saker inte funkar som dom ska,
t.ex. designen.. och hoppas verkligen jag får sova ikväll,
sov inge bra denhär natten som va, menmen, nu får jag ju sällskap
då är de inte lika jobbigt iallafall, tack å lov för de.
Nej. nu tjatar dom på mig, måste ut å skotta,
ha de så bra, och sov gott, glö inte Grey´s anatomy ikväll kl 21.00 ;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback