brännblåsa!

måste bara tipsa, om NONI!
nonijuice, nonishampoo!

Igår så brände jag mig på en supervarm form, och mamma
sa åt mig att ta lite nonijuice på en bomulls tuss, och tro de eller ej,
de lukta spya, men idag känner jag INGENTING
och blåsan är som bortblåst.
Dessutom, så brukar jag tvätta mitt hår med nonishampoo,
och de blir verkligen skillnad!
de blir finare, starkare, och växer fortare!
Och nonijuice ska vara jätte bra för hela kroppen!
Nu dricker inte jag de, för jag blir så himla äcklad av lukten
(shampoot luktar gott!) men, juicen luktar inte gott.
och smakar likadant. MEN, man kan blanda ut nonijuicen med vatten
så blir de mildare, och glöm inte(!) att noni är bra och nyttigt!


Kommentarer
Postat av: alice

åh nej men du är ju så sötsötsöt! <3

vi måste festa snart igen, men då ska det bli på riktigt, hände ju en del saker på lindas fest.. <3

2010-03-15 @ 17:24:39
URL: http://lovelya.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback