Crosstrainer!

Idag fick vi hem en crosstrainer hihi :D
Riktigt kul faktiskt, massa olika finesser eller va de nu heter
på den! Ska bli väldigt kul att få testa den och se hur den funkar :)

Iallafall, så har jag faktiskt gjort en hel del idag, jag har vart ute
och sprungit, vart ute och gått en liten stund medans solen var framme,
gjort ett misslyckat kristyrägg haha, satt upp en "hylla" i mitt rum,
och kollat på se upp för dårarna och emil i lönneberga ;)
Trots de så har dagen gått vääldigt sakta av nån anledning,
men imorrn så jobbar jag till kl 21, så då får jag lite att göra :)

Ikväll blir de filmtajm, ska kolla på farsan med mami å papi,
får hoppas att den är bra, för nu har jag dukat upp med
honungsmelon, muuuums! :)

Så nu ska jag kila vidare och fixa lite,
men nu har den mesta snön töat bort, visst är de skönt!? :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback