Du lilla ängel

Inatt blev de inte alltför mycket sömn som jag kanske hade behövt,
menmen, vaknade av solstrålar som letade sig in genom springor
i min gardin, åh, strålande humör!
kunde inte somna om då jag vaknade kl. 7, men såsov lite, å la mig på spikmattan
en stund, mmmmmh!
min träningsvärk i ryggen är så gott som borta :)
nu sitter jag här, med rött te framför mig, som jag köpt till min syster,
med exotiska frukter, suuuuper gott :)
och min hals bara svider mer och mer, de gör så ont!
men får hoppas de går över :)
Inatt fick jag kattbesök :) haha, vart lite rädd när man hör nån som går i rummet,
men inte ser nån, men de visade sig vara lotus haha!
sen har han börjat snarka också, INTE kul..
och när han väl sluta så börja han andas pipigt ist, nääää..
fast jag tyckte de va mysigt ändå :)
idag blir de jobb ialf.. får hoppas att de går bra!
För imorrn ska jag också jobba 13-22..
jaja, de ska nog gå bra :)


----------------------------------------------------------------------------------------------


Jag går när ni kommer
Jag lovar ingenting till er
Jag gör aldrig om det
Ni sårade min akilleshäl
Jag går när ni kommer
Förlåter inte er nåt mer
Jag gör aldrig om det
Det pågår i oändlighet
Så slå inte mitt nummer
Jag lägger på när ni ringer


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback