förändring!

Som ni kanske sett så har jag ändrat lite på min header
också, haha, inte för att de ser så mycket bättre ut för världen,
men jaja, en förändring är ju alltid bra :)

Nu är kl 21.14 och jag vet inte om jag ska sova eller inte,
har ju sovmorgon imorrn, eftersom jag jobbar kväll,
så måste se till att sova ut imorrn så gott jag kan eftersom jag
av vana oftast vaknar runt kl 6.oo.
Så de blir nog lite mer plugg ikväll för att sen sova :)

Kan bara hoppas på att blir en bra dag imorrn,
för att på torsdag e jag ledig, och vilka kommer inte då om inte
städarna!?
Dom kommer alltid när jag är ledig eller har sovmorgon :(
Inte för att jag tycker illa om dom, men man kan ju inte ens äta frukost
utan att känna att man är ivägen, men jaja, jag får väll plugga
eller gå ut å gå eller nått så länge (:

Nej, nu ska jag nog börja plugga lite,
Hoppas ni gillar designen!

Sov gott allihopa! :) <3

Kommentarer
Postat av: Visan

Jag ser ingenting på din header...:(

Ja jag kan visa dig, fast jag kan inte så många heller :P DU får säkert också med några exempel på övningar med bollen :) PUSS!

2010-03-24 @ 08:01:21
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback