frukost!

Är så himlans gott! åh jag bara älskar frukost.
Man kan variera den, äta nyttigt, äta gott, och åh, ne de
är bara så himla gott! :)
Sen vill jag ut och gå, men nojig som jag är så tror jag alltid att jag glömt nått
på (spis t.ex.) speciellt när jag är hos Wille!
och han är i skolan, så nått måste man ju hitta på..

haha, igår kolla vi på saw 3, har kollat 1 & 2 också,
så nu har vi bestämt oss för att kolla klart alla,
och tänk er, när vi kollat klart på alla saw filmer, då
är sommaren väääldigt nära! härligt va ?
ÅH solen skiner än, och jag hoppas den fortsätter göra de.
Men de tror jag nog, eller hur? ;)

Ikväll får ni se bild på mina skor jag köpt hem!
eftersom jag åkte till v-ås igår så vet jag inte om dom kommit än,
men de borde dom verkligen göra ;)

Nu sitter ja här, med grönt te, som jag aldrig smakat förut, var helt OK,
luktar lite tobak, typ :s haha, men med lite honung är de gott, såklart!

haha, sen åt jag en macka med honung på, lite nostalgi sådär, haha,
hade ju jämt de på mina mackor förut, och gott är de fortfarande!
Men inget man ska äta för mycket av, precis som allt annat :)

Bloggar lite senare också, kanske kommer nått bra tips då? vem vet.

Take caaare!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback