hard work work.

Jobb fram till 2, rätt chill men sjukt trött ändå..
skulle åka hem, fullsatt buss, lodigaste kläderna
haha klockrent :).
Nu sitter jag här med min kära kopp te och ikväll
blir de magdans, får se hur de går, har ju missat
dom 4:a senaste gångerna hehehe..
men jaja, ska nog bli fint de .

Nej, nu tänker inte jag skriva nått mer, ska gå iväg och tänka
på hur jag ska ta mig igenom allt dehär, haha.
Hejsvejs.


Hur kan man tacka nej
jag har saknat dig ibland

När stiger röken
från vårens eldar
Visst var det något som hände
eller är det jag som drömmer

Jag kom och tänka på det nu
kanske för att det är så tyst


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback