Honey I´m home.

Så, åkte iväg till magdansen trots mina trötta ögon och
onda mage.
Så öppnar dom inte!!
Vi kom lite försent iom. att lantisbussen alltid är
sen..
så  vi plinga på, eftersom är man sen så ska man göra de,
men ingen hörde förmodligen de pga. musiken,
så vi fick gå tillbaka till bussen ist..
fan va less jag blir på sånt :(
nästa vecka kan jag inte gå heller eftersom jag jobbar till kl 22.00.
usch!
Men jaja, så kan de gå!
Imorrn är de nya tag som gäller, får iaf sova ut ;)
haha!

Haha, en bild jag tänkte ha till min design, men vart inget av de, så nu får kolla på den här
ist :)
Lite sommarbilder att längta till!

Kommentarer
Postat av: alice

ja hihi :) Jo men det ska jag! ja jag lääääängtar! <3

2010-03-08 @ 21:29:23
URL: http://lovelya.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback