huvudvärk...

Godmorgon!
Imorse vaknade jag, glad och pigg, men som vanligt kl 6,
haha, men somnade om och vaknade runt kl halv tio,
de va skönt, men däremot fick jag ont i huvudet :( haha
men, nu har jag gjort en super smoothie och lite grönt te :)
Och en macka på de är inte helt fel, skönt med frukost!

Nu har jag en massa svenska plugg som bör göras, och lite sånt,
sen åker jag till jobbet och jobbar fram till 22.00,
men de blir nog bra (:!
Åh jah längtar tills på måndag då jag får gymma, men måste
boka en intsruktör typ, snart haha, så man slipper göra
bort sig ;) haha nejmen, de ska faktiskt bli kl att få pröva på :)
Sen längtar jag till dansen också.
Bara för att jag vill träna på koregrafin haha!

Tänkte slänga in ett litet inlägg om träning -inte bara för dom som
vill gå ner i vikt- .
Det kommer nog lite senare, kanske idag eller imorrn, men ska
försöka slänga in de så snart jag kan :)

Ha en bra dag allihopa, solen skiner! :) ta vara på den,
och le mycket, de hjälper både dig själv och andra :)!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback