i frukost ätande stund

så tänkte jag blogga lite :)
idag blir de en tung dag, eller ja, de få vi se :)
haha, men de blir till att jobba till kl 22.00 ikväll,
men de ska nog gå fint :)
Nu har Linda åkt igen, men hon kommer tillbaka på fredag, eller,
då ses vi iaf!
Imorrn är jag ledig och på onsdag, då åker jag nog till Wille,
hihi de blir nog bra.
Åh de är så jobbigt, igår var de himla kallt inomhus, och nu är de
hur varmt som helst! så nu sitterjag här och svettas, och kan inte hitta SF
kanalen, hallå, jag vill kolla på barnprogram! 
inte dom där töntiga, men typ, jönssonligan och ronja rövardotter
och dom, iaf jönssonligan! haha, så söta.
Nej nu ska jag börja plocka undan här,

puss på alla söta och glada:) <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback