Långa nätter.

"jag skriker ju om du börjar skrika, de blir ju kedjereaktion"
haha klockrent citat från en brud i "sveriges värsta bilförare".
Förutom att pappa satt och tjata om att de bara va fejk och
att han skulle spela sitt krigsspel och träna så va de faktiskt
väldigt kul att kolla på, även fast de sluta med att jag fick sitta
med högsta volymen och hörlurar till tv:n, men så är de om
man har en pappa som både är beroende av sitt spelande och
tränande, suck.

Yeahyeah, imorrn åker jag och resten av familjen upp till Falun.
Det kommer bli begravning och en chans att säga hejdå
till min älskade moster.
De kommer bli tufft. Och jobbigt.
Kanske dystert också, en jobbig stämning. jag vet inte.
vi får se, nu ska jag välja ut klänning till begravningen,
och jag tror redan jag vet vilken jag vill ha.

Nej nu ska jag fixa lite i rummet, lägga mig på spikmattan och
sen sova.
Sov gott allihopa puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback