Lips like morphins

Godmorgon! :)
Kan inte säga mer än, fan vilken härlig morgon!
Solen lyser, och man kan iaf skymta lite blått mellan molnen,
underbart!
Så nu sitter jag här med grönt te och har precis ätit frukost :)
Tänkte gå ut och springa idag, men känner att benen inte riktigt vill,
så jag tror jag stannar hemma, kanske tränar lite på crosstrainern,
hihi :) Eftersom jag börjar jobba kl 16.00 så har jag mycket tid på mig
att göra precis vad jag vill!

Igårkväll så skulle vi  ju kolla på film,
de va pisskvalité och jag vägrar kolla på en film där man inte ens kan se
ansiktena på dom som e med i filmen, nej tack!
Och honungsmelonen blev uppkäkad innan filmen ens börjat,
är jag förvånad?
nej. Fast jag sa tydligt att vi skulle ha den till filmen så gick dom åt..
men jaja de va den de :)
Iaf så gick jag er till mitt rum och kollade på City Island, haha den va ganska
bra faktiskt (:

Nej, nu ska ja fxa lite här hörs senare
Tjíng! :) <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback