Magdans!

Svejshejs!
Nu är kl 21.39 och jag sitter här med min kära morgonrock
och har precis duschat :)
Magdansen gick jätte bra idag, vi håller på att tränar inför uppvisningen
just nu, känns bra haha! Nejmen jag tror faktiskt de kommer gå bra (:

Träffa som vanligt Tess på bussen, vi prata om allt och inget som vanligt,
de va trevligt!
Väl på stan stötte vi på ankan, som gick med oss till dansen.
De va trevligt att få träffa henne igen, och som vanligt så var hon glad och
sprallig :D haha, alltid lika kul att träffa den tjejen.
och sen kom malin och alice, och träning därpå.

Men de va skönt att få träffa lite folk nu när man är i stort sett
isolerad p.g.a. praktiken, hinner ju inte träffa nån..!
så de var skönt, och nu ska jag börja med min nagelkur
så jag någon gång kan få normallånga naglar, haha!

Nejmen nu ska jag börja fixa mina naglar och sen lägga mig på spikmattan ett tag

Godnatt och sov gott nu! :) <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback