nu är...



Detta beställt!

Vart dendär klänninge iaf, nu börjar jag ångra mig, men jag tror den blir bra!
och leggingsen vet jag inte, har velat fram och tillbaka med dom såhimla länge,
även fast dom är snygga, men nu är dom påväg iaf och bara att hoppas på
att dom sitter bra!

och pilatesboll med matta och elastisktband eller vad man nu ska kalla de för haha,
jaja, ska bli skönt när de kommer så man kan få en egen "träningsmatta" och slippa dela
med morsan haha ;)

Snart blir de att sova, så ni får sova gott allihopa, och ha de super
Puss och kram, godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den blommiga klänningen/tunikan var jätte fin! Kan tänka mig att den är fin på :)

2010-03-22 @ 17:59:08

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback